sobota, 25 maja 2013

Nominacja...

Bloga prowadzę od kilku miesięcy...
Nie jest to najpopularniejszy blog w sieci, ale też nie potrzeba popularności powodowała mną
kiedy go zakładałam.
Niemniej jednak jest mi bardzo miło, ponieważ moje trzecie dziecko, jakim stało się dla mnie to miejsce
w sieci, zostało nominowane przez Beatę Kuśmirek z www://ciateczkowypotwor.blogspot.com
do Liebster Award (cokolwiek by to nie miało znaczyć :D)
 
Generalnie rzecz biorąc raczej unikam tego typu "zabaw" sieciowych, ale...
..raz na jakiś czas można zrobić odstępstwo i nagiąć niektóre ze swoich zasad :D


Zasady:
  • „Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania
    za „dobrze wykonaną robotę” 
  • Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
    daje więc możliwość ich rozpowszechnienia. 
  • Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby,
    która Cię nominowała. 
  • Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) wyłączając bloga,
    który nominował Ciebie.
  • ... oraz zadajesz im 11 pytań. 
 
Moje odpowiedzi na pytania Beaty: 

1. Co skłoniło Cię do założenia bloga?
 Chęć posiadania swojego miejsca w sieci, w którym to ja będę decydować
co, w jaki sposób i na jaki temat piszę ;)

2. Skąd czerpiesz inspiracje?
 Ostatnio głównie z internetu. 
Na ogół odbywa się to tak, że coś sobie wymyślę, następnie przeszukuję internet pod kątem tego
co wymyśliłam a na koniec i tak wszystko przerabiam tak, żeby mi pasowało :D

3. Kto jest Twoim autorytetem w dziedzinie blogowania?
Hmmm... szczerze powiedziawszy nie wiem ;)
Podobają mi się blogi przejrzyste, pisane z humorem, ilustrowane przynajmniej przyzwoitymi zdjęciami...
Nie mnie oceniać czy taki jest mój, choć nie ukrywam, że bardzo bym chciała, żeby taki był ;)

4. Twój największy krytyk/cy?
TŻ i starsza córka :D
 
5. Twój największy fan/i?
Nie wiem... chyba chłopak starszej córki :D
... i może trochę młodsza córa.

6. Ulubiona potrawa?
Jest ich wiele bo generalnie ja lubię jeść :P
... ale najulubieńsza? Chyba wieprzowina WangLongCheng

7. Ulubiony deser?
Wszystko co puszyste, lekkie i masiaste :D
...np. "Bałagan w Eton Nigelli...

8. Obiad z rodziną, czy restauracja?
Najchętniej obiad z rodziną w restauracji :P

9. Najskrytsze marzenie?
Nie mogę odpowiedzieć na to pytanie, bo wtedy moje najbardzie skrywane marzenie przestanie takim być :P

10.Jakiej potrawy nie zaserwował/a byś gościom?
Wszystko zależy od gości, ale chyba zupy grochowej...

11.Jak wpłynęło na Ciebie pisanie bloga?
Sprawiło, że mam jeszcze mniej czasu na cokolwiek niż do tej pory :P

Moje nominacje:
Większość z nich to jednak już dosyć znane blogi ale jedyne jakie znam  i, na które zaglądam ja ;)
Moje pytania:
  1. Skąd pomysł na tytuł bloga?
  2. Real czy  życie online? ;)
  3. Zajęcie które pochłania Cię bez reszty, to?
  4. Humanista - artysta czy technik - matematyk? ;)
  5. Sowa czy skowronek?
  6. Plackiem na plaży czy aktywnie po górach? 
  7. Czytasz czy oglądasz? :P
  8. Jakie są 3 Twoje ulubione filmy lub książki i dlaczego właśnie one?
  9. Co Cię cieszy na maksa?
  10. ... a co diabelnie wkurza?
  11. Twój największy do tej pory sukces to?

7 komentarzy:

  1. Bardzo dziękuję Ci za sympatyczne wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu dziękuję za wyróżnienie :). Bardzo mi miło! Pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziekuję za tą miłą nominacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuje za wyróżnienie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za zaglądanie do mnie, za nominację również ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie dziękuję za tak miłe wyróżnienie. Pozdrawiam ciepluchno Viola

    OdpowiedzUsuń

Piłeś - nie pisz ;)