czwartek, 3 stycznia 2013

Beginning... ;)

Dojrzałam w końcu do stworzenia czegoś co będzie całkiem moje...
...no, może prawie całkiem ;)
W każdym bądź razie mam nadzieję, sama decydować między innymi o tym o czym będę pisać, jak będę pisać, jakiego koloru i rodzaju fonta użyję, jakie zdjęcia wrzucę...

Wiodącym tematem tego bloga będzie kuchnia...
Kuchnia moja, podpatrzona,czasem zapożyczona :)
... tak więc kuchnia będzie tematem podstawowym, ale... nie jedynym, tak sądzę :P

Jest zupełnie prawdopodobne, że od czasu do czasu będę marudzić na inne tematy
niż fascynujący żywot kury domowej... ;) 

 
Głównym powodem dla jakiego powstał ten blog, był fakt, że witryna na której do tej pory udostępniałam swoje kulinarne sukcesy, przestała spełniać moje oczekiwania...
Dlatego też na początek, zanim zacznę pisać na bieżąco, będę starała się przerzucić wszystkie swoje wcześniej udostępnione przepisy...

Co do kuchni - możecie być pewni, że nie pojawi się tutaj nic co nie zostało przeze mnie osobiście sprawdzone... ;)
Raczej nie pojawi też się nic co nie będzie zilustrowane zdjęciem... 
A zdjęcia... wszystkie zdjęcia na tym blogu są mojego autorstwa, i...
wszystkie są po prostu moje :D

Zanim więc przyjdzie jakiemuś łobuzowi do głowy "pożyczyć" sobie któreś zupełnie
bez pytania, niech sobie wyobrazi (potencjalny łobuz), że po wizycie w jego domu wynoszę obraz wiszący do tej pory w salonie nad kominkiem... :/

Ten blog, to mój salon a zdjęcia - obrazy, mające w dodatku dużą wartość sentymentalną,
bo osobiście tworzone... No! To chyba tyle chciałam przekazać na początek ;)


No to co? Zaczynamy...




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piłeś - nie pisz ;)