czwartek, 31 stycznia 2013

Cro.pl



...a w zasadzie nawet nie samo cro.pl 
co forum na tej stronie, to jest takie miejsce w sieci
gdzie ja muszę być codziennie... 


No, po prostu muszę i już! :D
To taki sam nałóg jak papierosy czy poranna kawa...
 












Odkryłam to forum kilka lat temu, podczas planowania kolejnych wakacji - kiedy znudziły nam się weekendowe, pełne niepewności co do pogody wyjazdy nad nasze polskie morze...
Odkryłam i pokochałam ;)

Dzięki forum pokochałam także Chorwację, bo jest ona tam tematem wiodącym :D

Od tamtej pory zdążyłam już kilka razy odwiedzić ten piękny kraj, napisać parę relacji z tychże wyjazdów,
poznać fantastycznych ludzi - "kilkoro" nawet osobiście na spotkaniu w Krakowie :D


Dlaczego o tym wszystkim piszę?
...ano dlatego, że zaczęłam niedawno kolejną relację do poczytania której oczywiście wszystkich zapraszam :D     

Link tu: Nie na Hvarze, nie na Braču...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Piłeś - nie pisz ;)